niedziela, 3 sierpnia 2014

Juanita Beach & Marina Park!

Dzisiejszy dzień miałam spędzić w Cottage Lake Parku, ale plany się pozmieniały... z czego bardzo się cieszę! Okolice Seattle zadzwiają mnie coraz bardziej, jest tu naprawdę mnóstwo przecudownych miejsc, a dzisiaj odkryłam najwspanialsze na świecie... Pojechałyśmy z Iloną do Kirkland (nie wiedziałam, że to tak blisko Woodinville, zaledwie 15 minut samochodem), przepięknego miasteczka, a dokładniej na Juanita Beach. Od razu mi się tam spodobało,  jestem wielką fanką takich widoków, czego z pewnością można było się domyślić czytając poprzednie notki. 

W oddali widać Seattle (za drzewami schował się nam Space Needle).

Po jakimś czasie pojechałyśmy na inną stronę jeziora, do parku Marina... tam jest tak pięęęęęknie... CUDOWNIE, I'm in love. Z resztą, nie ma co pisać, zobaczcie sami.


W pobliżu Marina Park znajduje się mega "fancy" ulica, na której czułyśmy się tak, jak byśmy były w Los Angeles!  Btw, do LA jeszcze tylko 17 dni!


Mam nadzieję, że to dopiero początek, jeśli o odkrywanie "perełek" w mojej okolicy. <3
Buziaki!

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, ale pewnie i tak nie oddają całkowitego uroku tego miejsca. I jestem pewna, że to dopiero początek :)
    Czekam na notkę z LA! :D
    Jak tam ogólnie sprawy z rodziną się mają? Tak samo jak na początku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nie mogę doczekać notki z LA hahah <3
      Wszystko jest okej, nawet lepiej :) Bardzo się cieszę, że mieszkam właśnie z nimi :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oglądając te zdjęcia trochę mniej mnie dziwi odpowiedź mojego hosta "Washington state" na pytanie "Które miejsce w USA - z tych, w których mieszkałeś - najbardziej ci się podobało?". Dodam, że mieszkał m.in w Arizonie, Californi, na Florydzie haha
    Na zdjęciach uroczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah u mnie z Hostami jest tak samo :D

      Usuń
    2. haha tak, tylko my mieszkamy w Virginii ;P

      Usuń
  3. Martyna a te kursy na które chodzisz/bedziesz chodzic są platne? ++ Nauczylas sie juz wielu nowych rzeczy po angielsku czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są płatne, Host Family daje Ci na nie 500$, jeśli chcesz wydać więcej to już dokładasz z własnej kieszeni :) Na pewno czegoś się nauczyłam, ale mi bardziej zależało na tym, aby jak najszybciej oswoić się z językiem i tak jest, więc bardzo się cieszę

      Usuń
  4. czy myśląc o au pair korzystałas z tej strony? http://www.aupair.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba napis, który masz w nagłówku :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do mojego komentarza, który już dodałam... Kontynuuję: nie wiem, dlaczego nie powiedziałam tego wcześniej haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah spoko, no ja się całkowicie zgadzam z tym cytatem i mam zamiar przez najbliższy rok (i ogólnie przez całe życie) się go trzymać :)! Trzeba działać :D!

      Usuń
  7. Heeej. Przewoziłaś alkohol do stanów? Nie miałaś problemów na lotnisku? Wyczytałam gdzieś, że jeżeli ma się nie ukończone 21 lat to może być problem. Ja wylatuje we wrześniu i zastanawiam się czy warto ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewoziłam miód pitny, który ma kilkanaście procent. Sama się bałam, że coś będzie nie tak, ale poszło bez problemu. Niestety nie mam pojęcia jak to wszystko działa, więc nie jestem w stanie Ci nic więcej powiedzieć :(.

      Usuń